Friday 21 June 2013

Tesómnak

Sokszor beszéltünk már tesómmal arról, hogy hogy lehetne szépen tárolni a nyakláncokat, karkötőket és fülbevalókat. Az ékszertartók szerintem úgy a legszebbek, ha az elkészített ékszertartó harmonizál az ékszereink stílusával és a lakásunkkal is. Amiket ma meg fogok mutatni mindegyik nagyon egyszerű ezért nincs mindegyikhez külön leírás.

Fa evőeszköztartó+kétoldalas ragasztószalag+csavarok+kampók vagy szögek+festékszóró spray= mutatós ékszertartó Forrás: meal2meal




Varrástudóknak zsebes ékszertartó Forrás: architectureartdesigns





Szeretem az olyan ötleteket, amikor valami a szemem előtt van és mégse látom, erre jön valaki és az egyszerű konyhai papírtartót más célra használja fel:) Szerintem szupi!! Forrás: daily-discount-can





Ez egyik kedvencem fatábla sok szög, egy kis festék spray néhány csavar és kész! 
Forrás: youwantmetobuythat



Hogy a lustáknak is legyen valami :) Forrás: kasiasdreamhome



Gumi állatokból:) Nekem ez az ötlet tetszik a legjobban. El tudnám képzelni ezüst vagy arany spray-vel lefújva is. Szerintem fogasnak is elmenne. Forrás: dailydumper 



No comments: